Vill du ha en idiot lägg din hand i min




Hejsan! 
Har haft en underbar helg med både valborgs- och kvalborgsfirande! Började med att efter en dag av prov och redovisningar så åkte jag, Hanna och Eszter hem till mig efter skolan och åt lite jordgubbar och chillade. Efter ett tag drog Eszter och Hanna och jag började laga vår laxpaj/göra oss i ordning/föra lite om vartannat. Vi tog bussen in till satin strax efter åtta och vi satt där ett tag, drack drinkar och hängde med lite folk. Vid en stund efter tio tog vi oss till Ritz där vi spenderade resten av kvällen, dansade loss och såg bästa de vet du haha. Efter dom spelat drog vi oss till McDonalds och åt pommes innan vi drog oss hemmåt, o för mig blev det en spontan sleepover hos en gammal kompis haha!

I lördags morse fick jag skjuts hem och gick o la mig igen nästan direkt pga dåligt med sömn. Sov mig genom halva dagen innan det var dags att göra sig iordning igen haha. Tog bussen till stan och åt middag på sushi yama med Emelia innan vi efter några öl tog oss till Erik som hade förfest. Hängde där o lyssnade på hiphop ett tag innan vi tog oss ut till ad och Gustav som hade fest. Där stannade vi hela natten och hade det fett bra, blev att i princip hela festen stannade kvar o sov hela natten haha. Tog cykeln hem därifrån vid lunch och somnade återigen direkt haha, blev himla mycket sovande på dagarna o inte på nätterna denna helg men så fick det bli! Har iallafall haft en superhelg och är jättepepp på maj och allt kul som kommer ske! Kramis 



Kom ihåg mig?