Igår

Heej!
 
Skrev ju igår att jag på eftermiddagen skulle ses o plugga med några tjejer i klassen och det gjorde vi också. Tog en promenad genom centrala Göteborg som var såå fint med sol och början på höstlöv bort till da Matteo vid Haga nästan. Där tog vi ett bord, drack cappucino och diskuterade oss halvt igenom en gammal tenta i ekonomikursen. Men det vi mest kom fram till var att vi behövde plugga mer tyvärr haha. Tur det fortfarande nästan är tre veckor kvar! När caféet stängde så tog jag bussen med dom två hållplatser och gick sen sista biten med ett stopp på Willys på vägen hem för att köpa lite till dagens frukost bland annat. 
 
Nu är det återigen en ny vecka och jag är mitt uppe i matten nu med en liten paus för att blogga. Eftersom det är måndag ska jag strax åka in och ha Matlab examination på skolan, sen ska jag se om jag kan få en tvätttid idag och tvätta lite handdukar och lakan, får ju besök i helgen!! Annars är det väl vidare plugg som står på schemat som vanligt men är så pepp på den här veckan så det är ingen fara. Kram på er!
 
 
 



Kom ihåg mig?