Bra vecka, långt inlägg

Hallå vilken vecka jag haft!!!
 
Hösten har kickat igång utomhus nu (kolla bara hur vägen till skolan såg ut för mig!!), studierna är igång samtidigt som jag känner att jag har fått tid över till annat kul. I tisdags vad det phaddertacksittning med pjamasparty-tema och det var såå kul! Innan sittningen drog igång träffades jag, Amanda, Johanna och Hedda hos mig och käkade pizza på golet och uppdaterade varandra på skvaller haha, så tjejigt. Väl på sittningeni hade vi fixat en öppen bar till alla, god mat och skön underhållning så festen höll på till typ 5 (på en tisdag haha). Hur kul som helst iallafall. 
 
På onsdagen gick jag en halvdag i skolan och sen på kvällen köpte jag med mig lite ingredienser och åkte hem till David för lite tapas, vin och PH-kollande. Jättemysig kväll och gott med lite lyxigare vardagsmat. På torsdagen tvättade jag och pluggade hela dagen i princip. Och hittade en fin regnbåge utanför skolan!
 
Insåg när jag vaknade på fredagsmorgonen att jag hade en helt tom helg utan planer och var såå nöjd över det, och jag har verkligen haft en skön helg och gjort det jag känt för. I fredagskväll kom Sanna över till mig och vi lagade pasta, pluggade ekonomi, åt choklad och hade tjejsnack, såå mysigt. Hon sov även kvar här och på morgonen bjussade jag på pannkakor innan vi betade av ännu mer plugg.
 
När klockan började bli kväll gick vi bort till Coop Landala där vi mötte upp Anna och handlade lite tacos innan vi åkte ut till Hisingen hem till Liwia där vi lagade mat och åt massa snacks, Mildred kom också förbi lite senare. Blev rätt sent igår så idag är jag lite hängig men ändå uppe och grejar här hemma. Ska i eftermiddag till Da Matteo och diskutera en gammal tenta med Liwia, Sanna och Amanda ett tag. Myys!
 
 
 
 



Kom ihåg mig?