Ny vecka

Hallå!
I brist på annat bjuder jag på en bild på min trötta lunch igår, blev lite ihopskrap från kylskåpet. På kvällen blev det dock annat. Som jag skrev så kom min morbror till mig och vi lagade halloumiwraps som vi åt på mitt rum och sedan delade vi på en glutenfri kladdkaka som var fantastisk. Vi satt och pratade, lyssnade på musik och så, jättetrevligt och ett bra avslut på veckan.
 
Idag är det måndag och som vanligt har jag en fri förmiddag vilket är jääätteskönt att starta veckan med. Fram tills nu har jag suttit insjunken i ekonomiboken, tycker det är såå tråkigt tyvärr med ren ekonomi men det är bara att kämpa sig igenom, tentastressen börjar smyga sig på nu. 
 
Ska strax värma mig lite lunch och sen klockan 13 har jag matlab examination på skolan och efter det ska vi sätta oss med vårt grupparbete och jobba. Så blir en pluggintensiv dag men det är nyttigt! Både imorgon och på onsdag blir det lite annat så det är okej, men mer om det längre fram! Ha en bra måndag, kram!
 



Kom ihåg mig?