ÄNTLIGEN HEELG

Hallå!
 
Vardagen rullar väl på som den ska. Sen sist har jag bland annat firat kanelbullens dag med gratis kanelbullar på skolan i solen, tragglat mig igenom en hemsk MatLab samt flera ekonomikapitel, haft en intervju med regissören bakom en mängd musikvideor (av Håkan Hellström bland annat!!) och mer. Idag är jag fri från föreläsningar och sitter nu på centralen och väntar på Sara och Emelia som strax ska komma med tåget! Äntligen!! 
 
Har planerat in en toppenhelg åt oss, nu när dom kommer ska vi käka lunch på stan, sen ikväll ska vi laga tacos, dricka drinkar och sen hem till David som har förfest innan Gasquen. Såå kul att få visa dom hur en riktig utgång ser ut på Chalmers (samt att få gå ut med dom!!). Imorgon är det tänkt att vi ska gå på stan och shoppa lite på dagen (om ork finns) och sen är det myskväll på schemat, ska bli så skönt att bara få titta på dom och prata med dom ordentligt. Är som ni förstår väldigt pepp på denna helg och har längtat och planerat hela veckan! 
 
Nu ska jag sammanfatta ännu ett kapitel i ekonomin lite fort och sen gå och möta dom, ha en bra helg ni med! Kram
 
 



Kom ihåg mig?