Maggio på Stadion

... eller snarare Magi på Stadion, som Eszter skrev. 
 
Wow. Haha det här kommer väl bli ett fånigt fangirl inlägg känns det som men vilken upplevelse jag haft!! Jag, Hanna, Eszter, Annie och Lina fyllde en bil och åkte runt halv 10 från Örebro mot Stockholm. Peppade med Maggiomusik hela vägen så klart! Jag, Eszter och Lina ställde (satte) oss i kön direkt och fick inte mer än köplats 273 (av 20 000 då) medan Hanna och Annie gick runt i Stockholm stad. Dock var det första vi gjorde i kön att stressa och försöka få tag i Håkan-biljetter till i höst/vinter. Olägligt nog släpptes dom då lixom. Men som tur var fick pappa tag i biljetter åt mig, så jag och Emelia ska se Håkan igen den 25:e november i Göteborg!! Har även 2 sittplatser till den 26:e så får se hur jag gör med dom.
 
I kön snodde jag affischer åt oss, vi åt lunch och snackade till oss glitter att ha på kinden (ett måste på Maggio). 9 timmar köade vi totalt och det var helt klart värt det. Det enda som var lite segt var att förbanden (ja, plural) spelade de 3 sista timmarna och då var det hetsigt och jobbigt. Men när Veronica väl kom ut på scenen var det som sagt värt det. Jag förvånar väl ingen med att säga att hon var hur duktig som helst, men det var hon verkligen. Hon hade gästartister också, Markus Krunegård, Eva Dahlgren och HÅKAN! Hade väl mina förväntningar på att han skulle komma men blev så himla himla glad när han faktiskt gick ut på scenen och delade den med henne. Verkligen mina två favoritartister of all time, tilllsammans på scen två meter framför mig - ni kan ju tänka er! 
 
Såå trötta begav vi oss lite dystert hem med ett stopp på Max på vägen. Skulle så så så gärna vilja göra om denna kväll, så fantastiskt var det. För att sammanfatta: fick Håkanbiljetter, fick glitter på kinden, "fick" Håkan-affischer, Maggio var fantastisk, Håkan kom. Ni hör ju. 
 



Kom ihåg mig?