Fredag på en måndag

Tjenare!
Igår blev var det visst fredag på en måndag, insåg att jag är ledig idag och i princip imorgon också så det firades med fika med dessa + Scott efter skolan och sedan våfflor & New Girl hos Scott på kvällen. Kommer sakna att hänga med dom här efter skolan på regniga dagar. Gjorde lite ärenden på stan mellan fikat och våfflorna, bland annat BOKADE FÄRGNINGSTID!! Haha jättespontant egentligen, och tiden är idag!! Det är egentligen det enda jag har på schemat idag förutom att jag vill få färdigt sista geografiuppgiften (sista bedömda uppgiften i skolan...), det vore skönt. På första bilden är min brunch idag, blev sent igår så sov ut idag och gjorde mig lite scones med inspiration från Hanna i söndags hehe. Nu ska jag fräscha till mig lite och ta bussen upp på stan, kramis!
 
Juste!! Igår fick jag beskedet att jag fått jobb som volontär på Bråvalla iår!! Sååå taggad och blev jätteglad, trodde jag inte skulle bli antagen hehe. Så vi ska dit och jobba i entrén, jag, Emelia och Sara. Vi var dessutom så snabba med att välja arbetsgrupp att vi kunde välja vilken vi ville så vi har anpassat så vi får se alla våra favvisartister, gratis!! Drööm



Kom ihåg mig?