Flyttar hemifrån - part 1

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, blir så ibland men jag har försökt leva livet nu denna sommar och mest gjort saker jag kände för att göra. Förutom nu då när jag mest jobbat i veckorna, är ju kul att jag har ett sommarjobb men blir lätt slitigt!

Nog om det, för nu är tiden som jag längtat efter äntligen här! Jag tror att jag har sett fram mot att flytta hemifrån sedan mina första tonår, att jag redan vid 13/14 åldern längtade efter att ha något eget, att få styra över sin egen ekonomi och bli vuxen på riktigt. Och nu är det äntligen dags!!
Sitter i skrivande stund i bilen med mina föräldrar och nästan hälften av det jag samlat på mig av värde hittills. Idag åker vi ner till Gbg för att hämta nycklarna, ta en första titt på rummet och packa upp ungefär hälften av flyttlasset. Vi ska även till Ikea och köpa allt som behöver köpas, typ säng, förvaring, textiler osv. Är jättepirrig och pepp på detta, än så länge har jag ju bara sett rummet på bilder. Och sedan ikväll ska vi fira med räkmacka på Gothia Towers innan jag ska spendera min första natt på mitt egna ställe.
Ha det bra!




Kom ihåg mig?