Kommer alltid att drömma om vi mot världen




Heejsan!
Guud vad det känns som sommar ute nu, älskar det men lite extra jobbigt att vara förkyld då ju haha! Idag är det måndag och jag rivstartade veckan med en mattelektion som innebär den sista genomgången vi kommer ha i matte 5 (iallafall den som hör till ett prov, kommer ha lite "frivilliga" efter denna)!! Sorgligt men skönt på ett sätt också. Efter det hade vi en mini-examination i chattform på svenskan och sedan en loj geografilektion. Var sjukt produktiv på matten men efter det kände jag mig väldigt tankspridd och ville bara ut i fina vädret så åkte hem lite tidigare från geografin då man ändå inte fick så mycket gjort! 
La mig dock direkt i solen och fortsatte pluggandet och det gick så mycket bättre när jag fick sitta ensam i en lugn miljö, skönt. Försökte sedan ordna upp veckans planer med vännerna men det är lite knassligt som vanligt haha, aja! Denna vecka blir nog bra hur det än blir med det! Har iallfall inte gjort så mycket mer än att plugga och sola idag men det har varit skönt, slängde ihop massor av dadelbollar förut som kah strax ska njuta av framför Ex on the Beach haha, känns bra att varva ner hjärnan med något lite lättsammare innan det är dags att sova, kram på er!



Kom ihåg mig?