Du sköt sönder själen min och jag sköt ett eller två hål i din, lämna mig inte med ingenting

Tjo!
Lördag idag och två veckor kvar till Håkan på Ullevi!!! Träffade Emelia igår efter skolan och vi fikade och bokade tågbiljetter samt började planera lite för den 4:e juni! Blir att vi tar första tåget mot Göteborg på lördagen och sen köar hela dagen för att sedan njuta av världens bästa Håkan, sen dra på efterfest på Jazzhuset och när klockan blivit tillräckligt dra oss till hotellet och sova, lär bli bästa dagen hittills!!
 
Åkte sen ut till Marieberg för att kika lite på hårsmycken och liknande till balen som är på onsdag, hittade ingenting speciellt men fick med mig fransar jag ska ha i alla fall. Blev sen en lugn hemmakväll med familjen, åt plankstek tillsammans och sedan tittade dom på Let's Dance och jag på Faking it resten av kvällen.
 
Idag ska jag och mamma åka upp till stan för att luncha och inhandla det sista till balen samt lägga upp min studentklänning hos en skräddare. Ikväll skulle jag egentligen träffat Sara men blev ändrade planer så det blir filmkväll med gänget istället! Myysmys. Nu ska vi åka så kram!



Kom ihåg mig?