Sunday

Godmorgon! 
 
Blev en tidigt kväll igår, som jag skrev spenderade jag förmiddagen åt plugg och sen eftermiddagen gick åt att gå på stan. Lönehelg kombinerat med fint väder och bokmässa resulterade i att det var smockat med folk, nästan lite jobbigt mycket, men fick tag i det jag ville och lite till så det blev bra! Kom bland annat hem med en höstkappa som var ett lite otippat men kul köp! Fikade med min morbror på Fröken Olssons också, eller blev snarare lunch för min del. Kvällen spenderades i köket, har förberett matlådor för hela veckan redan nu, känns hur skönt som helst! Bacon och broccolipaj blev det! Sedan gjorde jag även en omgång hummus och morotsstavar som blev en trött men god kvällsmat. 
 
Idag spenderar jag också min förmiddag åt plugg, men ekonomi istället. Tog en paus nu för att vila huvudet och ta en kopp kaffe, mycket text och många begrepp som ska in. Ska när jag betat av kapitlet städa rummet, äta lunch och ge min morbror en guidad tur över Chalmers och mitt boende så han vet var jag håller hus om dagarna, ska bli kul! Men nu börjar det bli dags att återgå till ekonomin, kram! 
 
 



Kom ihåg mig?