MÖSSPÅTAGNING

Hejsan!
 
Förra onsdagen hade vi mösspåtagning med skolan i stadsparken och det var en fantaastisk kväll! Jag, Maja, Wilma, Eszter och Hanna började med att mötas efter skolan för att handla och sen åkte vi hem till Maja och grillade/förade. Maten blev lite bränd haha men mysigt och perfekt väder! Vi stannade där ett tag och missade själva "påtagnings-stunden" och kom istället när alla var kvar och festade. Hängde med klassen, drack vin o cider, lyssnade på musik och tog massa bilder tills klockan nio kanske, då alla tog sig i samlad trupp till antingen Satin eller Lion Bar. Jag hängde med mina klassisar till Lion Bar och drack billig öl/shots och snackade. ´Maja och jag hängde där i princip hela kvällen och mådde kalas. Var på väg till Strömpis men vände då Erik kom till Lion Bar så vi hängde kvar där med honom ett tag istället tills det blev dags för hemgång.
 
Var en riktigt drömmig kväll, alla ens skolkompisar var där, alla hade studenmössor på sig och var glada och lulliga, solen sken och det var första dagen på studentmånaden!! Blir så tacksam och lycklig att jag är där jag är idag och att jag hamnat med dessa personer! Det är nog nu livet är som bäst <3
 



Kom ihåg mig?