Friyay


Hello!!
Efter att ha varit både hel- och halvsjuk i en vecka blev jag pigg lagom till helgen och hade en jättebra fredag! Var i skolan till strax efter ett, hade egentligen inga obligatoriska lektioner utan var där mest för att hänga med klassen och lärarna. Efter det skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning för kvällen, sen tog jag bussen till stan för lite after work (school) som Hanna styrde upp på Ingeborgs! Jättemysigt! 
Åkte direkt därifrån med sara till en förfest hos Gustav där vi hängde ett tag o drack vin o lekte lekar. Vi allihop tog bussen till strömpis runt 11 och där hängde vi några timmar o dansade av oss. Vi (killarna) ville käka på grillcorner innan sista bussen hem gick så vi drog dit strax efter ett haha. Sen gick bussen hem men några av oss hoppade av några hållplatser innan för lite "efterfest" hos Gustav. När klockan blivit lite för mycket så drog folk sig hem och jag fick ta en promenad på typ 40 min hem haha. Hamnade i sängen strax efter fem (!) och däckade direkt.

Idag mår jag bra men är rätt trött, vaknade av att Sara ringde vid 10 så blev väl knappt 5 h sömn inatt haha. Men en riktigt bra kväll blev det tillslut! Har inte gjort något särskilt idag, mest vilat och hjälpt mamma med tvätten. Ikväll blir det en betydligt lugnare och tidigare kväll, mello med familjen står på schemat! Supermysigt och perfekt när man är så trött som jag är idag haha. Måste vila upp mig för jobb hela dagen imorgon också. Kram!



Kom ihåg mig?