< 100!


Heej! 

Nu är det verkligen snart dags, mindre än 100 dagar kvar till studenten och i tisdags fick jag min efterlängtade studentmössa!! Det kändes jättelångt bort när man i höstas beställde den men nu är den här, crazy!

Är på riktigt bra humör, haft såå bra dagar senaste. Extremt lite i skolan så har mest åkt dit för att umgås, sen igår åkte jag hem när jag slutade (10) och lagade lunch åt mormor och morfar som kom på besök! Mys! Dom skjutsade upp mig på stan sen och jag klippte mig, blev mest att jag toppade denna gång men alltid skönt med fräscht hår. Skyndade mig hem efter det och tog sedan bilen till Scott direkt där vi var några i klassen o kollade på sista Harry Potter-filmen! Spontant och också mysigt! Efter att vi sett filmen, ätit upp alla chips och jag krossat Eszter på guitar hero två gånger (nöjd) drog vi oss hem. 

Idag var det också riktigt onödigt kort i skolan, hade ingen egentlig lektion med lärare alls haha. Stannade iallafall i skolan till lunch innan jag åkte hem för att plugga hemma istället. Klar med geografiuppgift nr 2 nu så nu kan jag ta det lugnt ett tag. Maja och jag fick tag i hockeybiljetter i skolan idag så vi bokade spontant in en Hockeykväll ikväll! Örebro spelar sin första slutspelsmatch så ska bli kul att vara där! Haha har bara roliga saker framför mig nu känns det som: hockey, helg, 100-dagars-festen, new York, fylla år osv. Älskaar!

Nu ska jag titta lite på Geordie Shore och eventuellt ta en power nap, kram!

Wow stiligt Malin!




Kom ihåg mig?