15/2



Tre mysiga bilder från Berlin!

Tjenis! Var ett rätt bra tag sedan jag skrev här nu, inte känt något sug helt enkelt. Men nu känner jag att livet börjar dra igång på riktigt och just denna vår vore så himla kul att ha dokumenterad! Hörde dessutom i en podd att det är tillåtet att kalla det "vår" nu efter 15:e februari, känns gött att våren är på väg även om vädret blivit kallare igen än nyss haha.

Har sedan sist dömt väldigt många matcher, fått tillbaka bra resultat i skolan, varit i Berlin på business trip och haft några riktigt bra utgångar bland annat. Börjar dessutom bli färdig med gymnasiearbetet nu äntligen vilket jag mår såå bra över, jag ser ljuset!! Ska faktiskt skriva det sista på det idag innan jag skickar in den för opponering. Blev även riktigt sugen på chokladbollar av dadlar, ska nog slänga ihop en sats till plugget nu direkt! Kram kram




Kom ihåg mig?