Tråkig vecka

Heej
 
Haft en jättetråkig vecka hela veckan känns det som, visst har jag gjort roliga saker men kännt mig nere nästan hela veckan så känns skönt med söndag nu. I veckan har jag bland annat lunchat hos mormor och morfar, haft pluggdate med Cajsa, gått på tinderdate, bjudit maja på middag och djupa fysikdiskussioner, gjort högskoleprovet, beställt en studentklänning och köpt en klocka till studenten. En bra vecka egentligen men har varit stökigt med mycket också så är mer pepp på nästa!
 
Igår skrev jag som sagt högskoleprovet för tredje gången, gick väl helt okej. Rättade det och kommer nog eventuellt höja mig något poäng vilket jag hoppas på. Efter det velade jag mellan myskväll och utgång men blev utgång tillsist. Åkte hem till Sara och drack en drink där innan vi åkte in till Satins uteservering, premiärhelg ju! Stannade länge där och hängde med alla möjliga och drack rosé tills Saga och Gustav kom och hämtade oss. 
Idag är jag såå trött även om det var rätt lugnt igår, gjorde nyss en pannkaksfrukost till mig själv och nu ska jag försöka plugga lite. Vill helst bara ligga o chilla men kommer ha sån ångest imorgon om jag inte får något plugg gjort, så ska väl ta tag i det nu. Kram!
 
Middag - halloumiburgare med picklad rödlök och guacamole, sviingott
Pluggdate <3



Kom ihåg mig?