Jag har lämnat allt som tynger mig på vägen hem till dig


Tjena! Allt bra med er? Haft en riktigt slitig och fullspäckad vecka som nu resulterat i en rejäl förkylning. Skulle gått på krogen igår men blev att jag åkte hem efter förfesten då jag tappde rösten (??) och hostade mycket. I morse hade jag dock en match att döma som jag fick ta mig igenom haha, det gick faktiskt helt ok ändå! Efter det åkte jag hem och sov ett tag på eftermiddagen innan jag gjorde mig iordning tills nu. Mamma och pappa är utkörda ur huset och jag sitter och väntar på besök. Ska bli jättemysigt men lite segt att man är superhes och knappt får fram ljud haha men det blir nog bra! Det är ju kladdkakans dag idag så har bakat en kladdkaka åt oss som vi nog fikar på haha. 
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg, har svårt att få till det i veckorna mellan plugg och träning. Hoppas ni har det bra, puss!



Kom ihåg mig?