Halloween

Hejhej

Hade det jättebra även sista dagarna i London och har verkligen haft fullt upp sen sist. 

Direkt när jag kom hem till Örebro från Arlanda gjorde jag mig i ordning för utgång med Emelia. Hon kom över till mig och vi förade lite här innan vi drog till Strömpis där det var halloweentema! Hade min pilot-dräkt jag köpte förra året, inte så värst läskigt egentligen men men! Blev en riktig helkväll och vi träffade på massa vi kände så det var jätteroligt. När krogen stängde drog vi till McDonalds och sedan vidare på efterfest! Blev att man sov kvar där i en soffa haha!! 

Blev hemskjutsad tidigt i lördags då jag skulle döma en match på förmiddagen. Gjorde det och det gick förvånansvärt bra med tanke på hur sliten och trött man var haha! Sen dess har jag mest degat i sängen, somnade tidigt igår och har i princip vilat hela dagen idag förutom att jag drog till gymmet med Sara en sväng. Imorgon drar skolan igång igen så ska lägga mig nu, puss!






Kom ihåg mig?