Throwback #2

Helgen efter påsklovet var det dags för Potatiscupen 2015, jag åkte dit som domare med Emelie som förra året. Var riktigt kämpigt psykiskt iår utöver det fysiska, fick exktemt mycket arga tränare efter oss när vi dömde slutspelet och blev då även av med min rödakort-oskuld haha. Vi gick ut och firade första kvällen när vi var klara med matcherna med lite vin & drinkar på en pub i Alingsås. 
Skrev teoriprövet för körkort måndagen efter det och nailade det haha! Lyckades dessutom få till en riktigt god marginal. Gick ut och åt på Fratelli med mamma för att fira på kvällen. 
Åkte till Stockholm med familj och släkt för att fira min morbror. Blev även en del shopping för min och mammas del och obligatotiska vårbilder i kungsträdgården som ni ser haha. Vårkänslor on point
Valborg. Tyvärr den enda ordentliga bilden jag har, blev mest att jag filmade under kvällen. Jag och Elin förade lite smått hemma hos mig med hemgjord pizza och drinka. Drog oss mot Ritz där det var både tjejkvälla á la Victoria Secret (overrated) och uppträdande av Samir och Viktor haha! Var krogpremiär för oss båda och det blev väl helt ok, dansade jääättemycket och shottade gott. Fick strul på vägen hem men slutade med att vi fick skjuts av två jättesnälla killar från ad på cykel haha! 



Kom ihåg mig?