Throwback #1

Tänkte köra lite snabba throwbacks här eftersom det hann hända så mycket roligt under min bloggpaus som jag vill skriva om! Sååå här kommer det
 
Det största som hänt måste ändå vara att jag fyllt vuxen!! Firade hela veckan (bokstavligen) på olika sätt, pannkaksfrukost, middag med familjen och fika på själva födelsedagen. Middag på Pincos med Cajsa på torsdagen. På lördagen hade jag fest i en lokal jag hyrt, där var alla mina vänner och firade mig med lite middag först, massvis med presenter (<3) och sedan massa dans, lekar och bål som jag bjöd på! Riktigt lyckad kväll och vecka, är så himla tacksam för alla mina vänner och min fina släkt. 
 
Fick i födelsedagspresent av Cajsa en heldag på Loka Brunn med henne, så spenderade en dag på påsklovet på spa med min bästa vän. Var jätteskönt, vi badade i alla deras pooler, tog bilder, åt tills vi fick matkoma och hade det jättejättebra. 
 
Var även i Åre på skidläger på påsklovet! Hade aldrig åkt skidor tidigare och det var bland det läskigaste jag testat kändes det som. William och Joel släpade med mig till en röd (?) back första dagen innan jag ens lärt mig bromsa och hjälp vad rädd jag var hahaha. Men tog mig upp på toppen sista dagen och även om jag ramlade x antal gånger på vägen så klarade jag mig att ta mig ner!
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?