Bra helg + studiedag



Hej! Sitter i skrivande stund utomhus i solen och Gud vilka vårkänslor man får!! Jättehärligt.

Har haft en asbra helg, spelade match i fredags, gick väl sådär egentligen men är ändå väldigt nöjd över min individuella insats haha. Efter det degade jag helt slut i soffan framför let's dance med mamma och en kycklingtallrik. 
Jobbade egentligen hela lördagen, först dömde jag några matcher med Emelie ovh efter det satt jag i kiosken på Broman Cup med Ida i några timmar. När jag kom hem bjöd mamma på sushi och vi tittade på mellon och åt ben&jerry, asnajs.
Igår pluggade jag på förmiddagen innan jag helt tappade orken, blev egentligen en asdålig dag tills jag sent på kvällen blev bjuden över till Gustav på fest. Fixade iordning mig lite och drog dit, gjorde verkligen min dag! Var jättekul med skönt folk från skolan som också har studiedag idag och mycket dricklekar, muntrades verkligen upp och åkte därifrån på topphumör haha. Dessutom ska jag snart boka Bråvalla med Sara och Emelia!! 😍

Nu sitter jag som sagt ute i solen och pluggar lite, ställde ut en stol på altanen där vi har lä så är alldeles lagom varmt. Ikväll har jag fysträning med laget ute i en park och sen ska jag eventuellt träffa Wilma på lite s'mores! Ha det bra, puss!



Kom ihåg mig?