Sleep all day party all night




Haft en såå bra helg!! Började med att jag befriades från spanska föralltid i fredags, sån himla lättnad ska ni veta!! Gjorde klart det absolut sista momenten i även historia och åkte sedan hem till mormor och morfar där mormor hade 74-årsfest! Asgott med massa fika och kallskuret, mums!

Körde päronen hem som hade druckit, och plockade även med Sara hem på vägen. Blev en riktigt spontan kväll med grabbar, vin & parkhäng till tidig morgon då vi gav upp och gick o sov hos en som bor alldeles nära. Riktigt rolig natt med 100% sommarlovskänsla!!

Degade i princip hela lördag dag efter att jag tagit en långpromenad hem. Evelina och jag gjorde dock planer mot kvällen och det slutade med att vi åkte runt en hel del, satte oss vid ad-skolan och levde i en kompisgunga och åkte runt lite till. Älskar vänner man inte behöver göra något speciellt med för att ha kul! Vi fick mitt i natten skjuts till Lundby där natten spenderades. 

Som sagt sovit borta två nätter i rad nu & jag som inte har så lätt för mig att sova med andra är helt slut nu. Idag är planen käka, sova, se på film. Riktigt behövligt haha! Som tur är så är jag ledig både imorgon och på tisdag haha. Hoppas ni också har en bra inledning av sommarn! Kram



Kom ihåg mig?