"Sånt där är slöseri med tid"

Tjo bloggis
Idag är det onsdag men jag går en mycket kortare dag i skolan än annars, är i princip klar med de flesta kurserna nu så. Käkar nog lunch på stan med någon sen ska jag fixa lite ärenden på stan, bland annat fylla på mitt vardagssmink som är så sjukt tråkigt att lägga pengarna på haha. Men nu behövs det verkligen så aja!

Igår var en bra dag, började med att korrigera min atlasknota hos cajsas mamma på morgonen, växt typ 3 cm redan haha! Sen var jag en kortis i skolan och kom överens om både mitt Sam- och Biologibetyg med lärarna, skönt! 
Åkte hem efter det då jag slutat och när jag kom hem hamnade jag i någon slags trans typ haha. Började med att kolla upp någon film och kalla kriget och sedan någon artikel och jag skrev massa anteckningar, plötsligt var klockan sju?? Haha sjukt, men bra ändå för jag fick mycket gjort.

Nu ska jag ta bussen till skolan, puss!





Kom ihåg mig?