Helgen

Blev en riktigt rolig och händelserik helg! I fredags åkte jag och Wilma till Maja på kvällen där vi var en massa brudar och firade henne, det bjöds på champage, ceasarsallad, massa snacks och asfin dessert. Var fint väder och det blev en jättefin kväll! Älskar verkligen födelsedagar och när man har någonting att fira allmänt. När dom drog vidare till krogen drog jag hem, hade gärna hänkat men kände att det inte var en bra idé eftersom jag hade cup dagen efter haha!
Dagen efter, på lördagen, var det som sagt Järnvägen Cup 2015! Var asdåligt väder tyvärr så det var supersvårt att spela, bollen verkligen gled ur ens händer. Blev lite oseriöst men det var ändå väldigt roligt som alltid där i Hallsberg. Blev en förlust och en match som blev lika på lördagen tyvärr, var verkligen jättenära en vinst i sista.
(haha aa ni ser ju hur blött/lerigt det var)

Åkte hem direkt efter sista matchen och började göra mig fräschare. Cajsa kom förbi och vi åt tacos innan vi fick skjuts till Martin som hade 20års-fest på kvällen. Tog det väldigt lugnt och satt mest i källaren och snackade hela kvällen, va ju inte direkt läge för all in i och med slutspel på söndagen haha! Blev iallafall en bra men sen kväll ändå, fick skjuts hem av bästa William som nyss tagit körkort <3<3 
På söndagen gick jag upp klockan 6 för att åka tillbaka till Hallsberg (...). Var skittrött och vi spelade två matcher på den dagen, åkte till och med hem mellan dem för att hinna sova lite haha! Slutade iallafall med ett guld i B-finalen som vi vann mot Lidingö (dem vi spelade lika mot på lördagen haha, revansch)!! Såå glad att man äntligen fick det där guldet vi kämpat för nu i sju år!! Bästa känslan <3
Åkte sedan med mamma och pappa över till mormor och morfar för att fira morsdag lite. Fikade en heel del gott och mös mest. Blev som sagt en riktigt bra och händelserik helg!! Puss



Kom ihåg mig?