Firanden








Tjoo! Har haft fullt upp senaste veckan med att fira allt möjligt, bland annat att min bästa, finaste vän fyllt 18!! 

Firade henne både i tisdags och onsdags, på tisdagen var jag hos henne med hennes familj och skålade i champagne och tog det lugnt. På onsdagen gjorde vi oss.i ordning hos mig, drog sedan på lite förfest/fest hos William innan vi vid tolv tog bussen in till Strömpis där vi spenderade hela natten. Kvällen blev så jäkla perfekt och slutade lite för sent hemma hos mig med en vän. 

I torsdags hade jag skolavslutning lite för tidigt på morgonen, sedan drog klassen till Stadsparken och åt lunch tillsammans, sushi för mig. Åkte hem och bytte om innan jag och mamma möttes på stan för en drink och ännu mer sushi att skåla in sommarlovet med. Drog sedan hem till Maja där klassen var och festade, jag tog det väldigt lugnt  haha. Hela klassen drog efter ett tag och vi skulle hänga i Stadsparken men det blev lite krångel så slutade med att jag stötte på några från mitt lag som jag istället hängde med. Vid tolv hämtade m mig på stan och vi umgicks ett tag innan jag var tvungen att åka hem och packa, är nu på väg till Kroatien på träningsläger med laget, ska bli askul!! Kram



Kom ihåg mig?