Croatia 2015








Lite blandade bilder från resan

Hej! Är nu äntligen hemma från International Youth Handball Campb 2015 i Rovinj och det är såå skönt att komma tillbaka till sina vanliga rutiner. På de sex dagarna vi var där hann vi med 15 olika träningspass med internationella tränare och fyy vad jobbigt det har varit. Mycket handlade självklart om handboll, vi hade träningar där vi antingen bara stod och passade på olika sätt och träningar där vi spelade match i princip hela passet. Det både regnade och stekte på med sol, vissa pass var vi tvungna att ha med oss hinkar med vatten som vi doppade huvudet i under vattenpauserna så vi inte skulle svimma av solen haha!

Vi umgicks även med många andra, folk ur de andra ÖSK-lagen som var där men också italienare,och andra svenska klubbar. Åkte in till staden Rovinj när vi hade en ledig eftermiddag och käkade på restaurang. Åkte med en galen taxichaufför hem. Tog morgonpromenad vid havet klockan halv 5 på morgonen, drack drinkar i hotellbaren, solade, köpte kaffe vi kunde koka, körde volleyboll med killarna, tog en massa bilder, spelade turnering, jagade wifi, åt pommes varenda jäkla dag haha och mycket mer. 

Blev en riktigt bra resa som verkligen känns utvecklande och trots sömnbristen jag nu lider av känner jag mig väldigt utvilad annars. Var så skönt stt inte behöva tänka på något annat än när nästa träning skulle vara i en vecka. Tycker så mycket om mitt lag och nu har vi verkligen kommit varandra nära, i sommar är det flera som fyller 18 och oj vad kul vi ska ha ihop! ska försöka få tag i mer bilder till en annan gång, de här är bara bilder från min mobil som jag snabbt slängde ihop. Hoppas ni haft det bra här hemma i Sverige, puss!



Kom ihåg mig?