Swirly cheesecake



Heej.

Idag bakade jag ju som sagt, dĂ€r uppe ser ni resultatet.đŸ‘†đŸŒ Blev en glutenfri hallon- och nougatcheesecake toppas med hallon och citronmeliss, riktigt gott! Var lĂ€nge sen jag bakade ordentligt innan detta, hade nĂ€stan glömt hur kul det Ă€r!

Mormor och morfar kom över vid tre och vi och pappa fikade dĂ„ pĂ„ Cheesecaken. Satt sen ute en stund i solen med mormor medan mĂ€nnen gick en promenad. Nu har dem Ă„kt och jag ligger och vĂ€ntar pĂ„ kvĂ€llsmat - grillat! Cajsa kommer Ă€ven över snart pĂ„ myskvĂ€ll. 

Ligger i skrivande stund och försöker styra upp en grillning/fest imorgon med Saga och Linnea, ska bli jÀttekul om det blir som vi vill med vÀder osÄ. Annars har jag en fantastisk helg att se fram emot med mycket roligt planerat, sista helgen innan jag börjar jobba. Hoppas ni har det bra, kram!



Kom ihÄg mig?