Perfect day


Tjo. Haft en jääättebra dag idag!! Vaknade brevid Cajsa och vi drog oss upp ur sängen efter ett tag och gjorde lite frukost. Vi insåg att Cajsa andrig riktigt ätit sushi och kände att det behövdes ändras på direkt! Så vi gjorde oss i ordning och åkte upp till stan för lite sushilunch (mmmh). Efter det åkte jag över till mormor och morfar en sväng där min morbror var över helgen och hälsade på dom ett tag. 

Blev hemskjutsad runt fem och då åt Cajsa och jag lite rester från igår innan vi tog bussen in till bion där vi såg Fifty Shades of Grey, äntligen!! Tyckte faktiskt den var jättebra fastän den fått så dålig kritik. Vad som också var najs var att vi delade på ett "cookie platter" från Subway på bion hahaha, bästa idén ju. 

Nu är jag jättetrött så ska sova lite, puss godnatt!



Kom ihåg mig?