Myshelg deluxe




Tjena. Denna helg blev även den en riktig myshelg faktiskt. I fredags var jag hemma hela kvällen och åt med familjen, såg på tv o lite så. På lördag skulle jag upp tidigt för att inventera på citygross med laget så gjorde det och kollade lite på bilar med mamma och pappa sen på eftermiddagen. Åt god mat igen på lördagkvällen och satte mig sedan framför serier helt slut egentligen och degade lite. Dock blev jag väldigt spontant meddragen av Saga och Sara till en fest fram mot elva så jag tänkte varför inte lixom. Hann i och för sig inte vara där så värst länge men fick träffa på lite vänner en stund iallafall. Mamma hämtade mig vid två och vi hade lite snöbollskrig innan vi la oss haha. 
Idag har jag inte gjort så mycket, åkte med familjen till mormor och morfar en stund för att fika lite och umgås. Sen åkte jag direkt upp till stan för att möta Evelina, Saga och Sara på Paolos för att äta lite middag och planera utomlandsresan i sommar. Kom väl inte så värst långt i själva planeringen men blev en jättemysig kväll iallafall med good pizza. 



Kom ihåg mig?