Lycklig och ledig


Hallå!
Igår blev jag äntligen klar med den tyngsta delen i skolan nu, matten! Hade ett betygsavgörande prov på halva kursen igår och min känsla säger att det gick såå bra!! Hade verkligen lagt ner min själ på att plugga inför det så är verkligen nöjd med mig själv nu! Känns som att alla delar i mitt liv faller på plats nu igen haha

Firade det och Sara igår, hon fyllde 18 i tisdags hon så styrde lite förfest innan vi drog till strömpis. Blev ganska lugnt för mig faktiskt, varken sent eller mycket dricka, jag var redan på topp sen provet så det behövdes inte haha. Var kanske inte den roligaste utgången men fick träffa folk och dansa lite iallafall!

Idag vaknade jag av mig själc utan klocka för första gången på läänge och mår bra. Har faktiskt inga planer alls för idag, har valt att hålla det öppet för vad jag känner för och det känns även det såå skönt! Nu är verkligen humöret och motivationen på topp, härligt! Puss på er



Kom ihåg mig?