Lov/sjuk


Hello!!
Haft ett riktigt bra men fullsatt lov, var på utbildning med LO (...) måndag-tisdag och åkte sedan på onsdagen med pappa till Stockholm för att gå på ett event med Atlas Copco. Vi var ute och åt fint på kvällen och på torsdagen fick jag en ledig dag ensam i Stockholm. Mötte då upp min morbror och vi lunchade, sen när han gick tillbaka till jobbet satte jag mig på ett café, beställde in en cappucino och pluggade matte i några timmar. Skönt att ligga i fas/före. Sedan kom mamma upp och vi gick på restaurang. Resten av tiden i Stockholm ägnades åt shopping, fick med mig mycket fint hem!
Blev dock riktigt dålig torsdagkväll/fredag och fick ligga kvar i sängen/soffan hela helgen. Fortfarande inte riktigt på benen men var i skolan idag iallafall, vi har så få lektioner nu så lika bra att pallra sig dit haha. Lunchade dessutom på Java med några klassisar så dagen blev helt ok ändå! Nu dricker jag te o tittar på masterchef, ska strax lägga mig tror jag. Puss!



Kom ihåg mig?