Göteborg Göteborg

Hej!

Göteborg i helgen var fantastiskt men lite jobbigt. Vi hade fullt upp hela tiden och det var många beslut som skulle fattas, både stora o små.
Vi började iallafall med en fika hos kusinerna i Landvetter för att hämta nycklarna också. Sen kollade vi in rummet men åkte direkt till stora Ikea i Kållered där vi spenderade typ hela dagen. Köpte bland annat en fin byrå som jag blev jättenöjd med!! Sen mot kvällen hade vi ett bord bokat på Gothia Towers restaurang Heaven 23 så vi fick snabbt lasta av shoppingen och sedan äta räkmacka och dricka vin med Göteborgs förmodligen vackraste utsikt. Vi vilade upp oss lite och mös där men gick sedan tillbaka till rummet för att plocka lite med nys grejerna innan mamma och pappa gick till sitt hotell och jag la mig och sov för första gången på mitt egna ställe.
På söndagen var det typ samma visa. Hotellfrukost, Ikea, Ica maxi, plocka iordning grejer, rensa köket osv. Vi kom iväg hemåt sent men det var skönt att få så mycket som möjligt ordnat. Nu drar det ihop sig och om endast en vecka bosätter jag mig där!!




Kom ihåg mig?