Sista tiden av plugg



NU är verkligen sista rycket i skolan och jag mår sååå bra! Förra veckan fick jag mitt svenska-betyg och tillbaka ett avgörande matteprov, gick jättebra på båda de sakerna så köpte med fika (bilden) hem till familjen för att fira lite. Vi åt även ute på Fratelli i fredags för att fira! Blev iallafall supertaggad på att få det sista gjort bra av det, så blev en riktig plugghelg deluxe haha. Tog deg lugnt och pluggade i lördags innan Hanna kom och vi såg på Eurovision, och i söndags (igår) hade Hanna och jag en hel mattedag tillsammans! Åkte hem till henne rätt tidigt och hon hade bakat scones som vi invigde pluggdagen med innan vi gick igenom hur mycket matte som helst inför provet vi skrev idag. Vi var sjukt produktiva, tog promenader och fikade för att rensa huvudet när vi blev trötta, jättemysig dag faktiskt!!

Idag skrev vi som sagt provet, det gick bra och det är sååå skönt, klar med alla 5 mattekurser nu!!! Sitter och väntar på Hanna och Eszter på Lillannas nu för att fira denna lättnad, det regnar ute och är fett mysigt. Nu kommer Hanna så får sluta skriva, kram!!



Kom ihåg mig?