Midsommar 2015

Tjo. Igår var det midsommar som ni säkert vet och jag firade den med några av mina närmaste. Blev väldigt rörigt i början, kom hem till Örebro vid ett och efter att ha varit vaken sedan fyra på natten var jag helt slut egentligen. Drog iallafall ganska spontant till en fest i Hovsta hos Marcus med Cajsa, fler o fler folk droppade in under kvällen men var ändå ganska lugnt. Vi dansade, drack, lekte lite lekar oså. Var som sagt väldigt väldigt trött så tog det lugnt, vid tre någonting fick jag skjuts av bästa William hem<3

Blev en lugn men ändå bra midsommar iår, tveksam på om jag hade mått bra ifall jag festat hårt i år. Ikväll ska jag däremot ut igen, med lite mer sömn i kroppen är jag taggad o får se hur kvällen blir, lutar just nu mot att vi förar och sedan drar till satin men vi får se. Ha det bra, puss!








Kom ihåg mig?