Bedrifter och besvikelser


Tjo. Haft en himla jobbig vecka faktiskt, många besvikelser. Bland annat fick jag inte det betyget jag siktade mot på kemiprovet som jag pluggade som en tok inför, tror aldrig jag pluggat så intensivt inför ett prov... Blev faktiskt väldigt förvånad då det dessutom kändes bra när jag lämnade in det. Det var ett svårt prov och det var inte någon annnan i klassen som lyckades bättre/blev nöjd heller men det tog ändå rätt hårt på mig :(.
Försöker istället fokusera på det positiva, tilldelades adolf Lindgrens stipendium i måndags(!!). Det gjorde mig jätteglad och det kom verkligen lägligt nu. Sen har jag dessutom lyckats förbättra min varvtid markant med 12 sek på våra intervaller! Är såå nöjd med det och astaggad på att fortsätta förbättras. Försöker verkligen trycka undan stressen med dessa positiva saker, hoppas jag får min motivation till skolan tillbaka snart😁😁
d

Har du fått stipendiet utbetalat? För jag fick det också men inga pengar har kommit än...




Kom ihåg mig?