Årsresué 4: vintern

Tog verkligen ett sista ryck med pluggandet och hade en helvetesvecka med 7 prov i december. Gick ut med högsta i matte 1c (enda betyget vi fick) men är alltmänt mycket nöjd med min insats i skolan, dessutom med tanke på att det varit mycket utanför.
Drog på några fester med mina brudar, bland annat örebrofesten som spårade helt haha. Firade ett ganska misslyckat haloween också.
 
Vintern kom tillsammans med julen. Jobbade på O Helga Natt en snöig, iskall kväll. Julbakade en natt med Cajsa. Sen försvann snön och vi fick fira jul samtidigt som det regnade utanför fönstren. Tråkigt, men min jul blev ändå underbar tillsammans med närmast släkten, fick dessutom helt fantastiska julklappar! 
Mitt november och december var jättebra. Är så himla tacksam för detta året som gått, att mitt liv har förändrats till det bättre på endast ett halvår. Är så glad att jag träffat alla de nya vänner jag fått via Thorén, trivs så himla bra! Nu är det bara några timmar kvar av detta år så nu är det bara att ha så kul så man får ett fint slut och en bra start, och hoppas att 2014 blir ännu bättre. Puss
 

Klart det blir toppen. Tänk positivt!!
Gott 2014!




Kom ihåg mig?