I drop the fuckin bombs like I miss the past when I went longer

Hej fint folk!!min julafton spenderades som varje år med närmaste släkten, trevligt var det väl, fick inte några spec fina julklappar mer än min dröm pjamas (låter coolt, vet) ugly betty säsong och en liten slant som jag förmodligen lägger på en najs kamera, funderar på Nikon D3100, verkar rättså bra!:)

Idag skulle jag spendera min dag med fina tjejer, men vet inte hur det blir med det?för idag kommer mina småkusiner också...typ nu faktiskt...aja det blir väl någonting ikväll av det.
Asså jag vet faktiskt inte vad det är med mig, dom senaste dagarna har jag haft jättelätt att börja gråta sådär random...till och med imorse när jag såg på kalle och chokladfabriken och han hittade sin guldbiljett började jag smågråta , hahaha det är ju helt knäppt!....(SÅ FETT TUFFT, JAG VET!!!!1)


slänger in en bild på mig och mitt hår com är helt jäkla crazzzzyy just nu!! och jag har inte gjort någonting med det idag, och nu kommer mina kuzzar...
stay tuned

ditt hår är ju jättefint! :D <3

elin: tack hjärtat <3

älskling, du är så jävla fin!!<3

eym

hej! :)

riktigt fin blogg!

har ditt 2011 börjat bra då? :)

god fortsättning/eym

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

tja tjejen!

fin blogg! har dessutom en nikon 3100 och kan ju meddela att den är feeet! bra köp!

puss&kram o allt annat sånt!

MALIN JAG TYCKER ATT DU SKA UPPDATERA MER!:*♥




Kom ihåg mig?