Naturens hus



Hejhej!
Igårkväll skrev Linnea till mig och frågade om vi skulle ses något, slutade med en tur till naturens hus som var jättemysigt! Vi gick en bit längs vattnet och stannade vid en eld och drack kaffe och pratade tills det blev för kallt även med eld och kaffe. Då åkte vi förbi maxi en sväng och gled sen bara runt i bilen. 

Idag har varit en mindre mysig dag, vaknade med migrän så blev att jag stannade hemma från skolan. Har ändå försökt beta av lite plugg som behöver göras (matte 5 är tuuufft nu) och var och köpte sushi till mig och pappa förut. Nu ligger jag i sängen och vilar, funderar på om jag ska försöka plugga ytterligare eller ta en promenad i våren. Blir nog plugg som vanligt haha. 

Imorgon börjar jag tidigt och har både matte och fysik, tung dag. Sen ska jag dock träffa Cajsa ett tag så det blir kul iallafall! Men nu ska jag ta tag i kvällen, ha de bra!



Kom ihåg mig?