19 år (och en vecka)!

Heej! 
 
Blev lite firande när vi var i New York men kände att jag även ville fira min födelsedag med mina vänner här hemma. Så styrde upp en middag + förfest igår för mina närmsta tjejkompisar och jag är såå nöjd med kvällen! 
 
Lagade ihop en enkel liten plockbuffé som vi började med att äta efter lite välkomst-mousserande. Hade också bakat en citronmarängpaj och fixat lite skiktade shots med grädde som blev dessert! Vi hade det jättemysigt och jag var helt varm i själen hela tiden haha, och fick så fina presenter så blev alldeles rörd haha! Blir så chockad över hur väl mina vänner känner mig ändå! 
 
Efter mat, tårta, shots och lite förfestsspel tog vi bussen in till stan och gick till Ritz. Dock var det rätt folktomt där så efter ett tag bestämde majoriteten av oss att dra vidare till Strömpis istället. Där var det kanske liite mer folk men ändå inte mycket, fick dock en fin blomkrans av dom när dom hörde att jag fyllde år haha!! Vi dansade oss igenom kvällen och när krogen stängde drog jag, Hanna och Emelia med Alex till McDonalds för lite nattmat, satt fint. Blev en sen kväll, kom väl hem så jag la mig vid 4, men så får det bli ibland! 
 
Är iallafall supernöjd med kvällen i helhet, lite tråkigt att vi splittrade på oss och att det var så lite folk ute på krogen, men jag fick spendera kvällen med dom jag tycker om mest så för mig gjorde just det inte jättemycket! Tack till mina fina fina vänner, tycker oändligt mycket om er!!! <3



Kom ihåg mig?