Comeback

Hej hallå! 

Tror jag börjar få tillbaka suget och inspirationen att blogga igen, senaste dagarna har jag läst andras bloggar jättemycket och även fixat med mormors o då blir man lite sugen på att blogga själv! Är nu iallafall mitt uppe i sista året på gymnasiet och jag mår bra. Som sagt inte så många kurser vi läser nu, så skolan är inte ens hälften så stressig som den var i tvåan vilket är superskönt. 

Tiden flyger iväg, beställde och betalade studentmössa i veckan och börjar planera var man ska ställa sig i bostadskö till hösten. Har även planerat in flera roliga resor jag ser fram emot, en av dom studentkryssning med mina girls i vår!! Supertaggad på våren, sparar o princip alla mina pengar och pluggar mycket nu så jag ska kunna njuta i vår istället när det händer så mycket roligt!

Aja det här fick bli ett superkort catchup-inlägg så får vi se hur det blir med bloggandet framöver, just nu känner jag mig iallafall taggad! Kram





Kom ihåg mig?