TBX

 
 
 Tjoo haha! Lite pin dedär med att jag sa att jag skulle börja uppdatera igen men inte gjorde det... Ska inte lova för mycket nu (igen) men tänkte försöka komma igång med detta igen. Har varit svårt för mig att hitta tid och ork av flera skäl senaste tiden, tycker det är jätteroligt att skriva av sig och göra inlägg här så det är synd, men nu är jag här!
 
Idag hade vi mattenationella vilket betyder att Matte 3c-kursen i princip är klar! Skolan har varit en stor anledning till att det fått stå tomt här så nu när det lättar känns det bättre att lägga tid på detta. Gick väl helt okej, har varit hemma från skolan från och till denna vecka eftersom jag är sjuk, så satt där i febern och försökte lösa så mycket uppgifter jag kunde. Har jag tur kan jag nog få det betyg jag siktar på.
 
Åkte direkt hem efter provet och käkade lite muffins jag bakade igår till provet (men glömde hemma haha). Har tittat på Nelly efter lite grejer jag förmodligen beställer hem senare idag och så har jag städat rummet.
 
Ikväll är det träning, blir utomhuspremiär för mig då jag missat alla uteträningar hittils, såå kul! Har väldigt mycket att se fram emot denna månad och är för tillfället jätteglad med livet, hoppas ni har det bra! Puss



Kom ihåg mig?