Sleepless about you


Uuh blev en ganska sömnlös natt inatt. Slutade med att jag låg vaken fram till fyra/fem till och med.
Sara ringde mig strax efter tolv, hon har varit i Turkiet ett tag nu så vi hade en del catchup att göra haha. Snackade i kanske två timmar med henne, riktigt tjejsnack om killar o livet, härligt. Men när vi lagt på kunde jag inte somna heller, tankarna bara snurrade, inte på något ångestladdat sätt men det fanns mycket att fundera på. 

Kom nog ändå fram till att man ska leva för sin egen skull, ta dumma chanser och hoppas att resten löser sig. Låter jättecheesy nu såhär dagen efter märker jag lol men igår tyckte jag det var en fin insikt.

Vaknade iallafall ganska nyss och ska ta det lugnt idag, blir eventuellt bio med mamma ikväll, mysigt! Kram på er, ha en bra dag!



Kom ihåg mig?