17





Idag är det äntligen min födelsedag!! Eller aa nu är den ju alldeles snart slut men. Är alltid superhypead över födelsedagar och högtider hehe. 
Den började iallafall på bästa sätt med mina härliga brudar på en fest, alla sjöng och det var jättebra helt enkelt! Blev sedan uppväckt av mina föräldrar som kom in med massa fina presenter och frukost på sängen. Runt lunch kom släkten och firade mig med presenter och fika, sen när dom åkte kom Maja, Wilma och Eve förbi en stund för lite middag och mys. Gjorde egentligen ingenting annat än att äta o prata men det var jättemysigt ändå. 
Nu är jag supermätt och på så himla bra humör, ska alldeles strax sova, imorgon är det tillbaka till verkligen. Har iallafall haft en underbar födelsedag och hunnit med allt jag ville, är så himla tacksam. Puss



Kom ihåg mig?