Saturday


Mycket bra seriös bild från igår hahaha
Hejhej! Ska försöka skärpa mig och uppdatera mer här. Varit en hyfsat lugn vecka, smått kommit igång med lektioner och tränat lite. Även om vi inte gör så mycket i skolan nu så blir man trött, så det är skönt att det är helg haha. 
Igår gick jag på stan med Wilma och Evelina på dagen och fredagafikade lite, sen hade jag spanska. När jag kom hem åt vi lite finmat fredagen till ära och sen drog jag ut till en grillplats med kompisar. Hade mycket roligare än vad jag trodde och det blev tillslut en riktigt bra ikväll. Kom hem vid ett/två någongång och har i princip sovit sen dess haha, är helt slut idag.
Nu ligger jag i sängen och väntar på Eve som kommer snart, vi ska göra iordning oss för ikväll ska vi fira Wilma som fyller 17 bast haha! Först blir det tjejmiddag på Saigon och sen får vi se vad vi hittar på, kanske fest eller bara myskväll. Ha en bra lördag, puss



Kom ihåg mig?