Slutet av veckan

Inte speciellt fin bild men saknar håret, blev så himla kort!!

Hej! Har känt mig lite småkrasslig hela helgen nästan och min energinivå är inte på topp precis. Haft tjejkväll hos Evve, firat mamma lite, sett Catching Fire igen på bio och dömt 04or i en cup.
Tog mig alltså upp extra tidigt för att döma lite matcher, var himla längesen och det gick väl sisådär. Tjänade in lite pengar iallafall o de skadar ju inte. Har sedan dess tagit mig ett varmt bad med lite för mycket vatten och skrivit ännu en önskelista inför julen, det tar aldrig slut! Är äntligen inne på "julmånaden", den kommande månaden kommer bestå av julklappsshopping, julbordsätning, glöggdrickning, julbakning och annat mysigt man kan tänka sig. Den bästa tiden på året börjar helt klart nu!
Nu ska jag titta lite på Glee och sedan lägga mig. Puss godnatt



Kom ihåg mig?