Viterskor

Hej! Nu är det december och kallt vilket innebär att man måste ha lite varmare skor. Jag har tre par "nya" vinterskor som jag tänkte visa, har dom eller mina Dr. Martens som jag köpte i London för något år sen.
Shepherd - gosigaste skorna!! Dom är verkligen jättesköna och jag skulle ha dom hela tiden om dom inte var så ömtåliga. Jag tycker inte att Uggs-skor är särskilt fult som många verkar tycka utan tycker tvärtemot att det kan vara riktigt snyggt med rätt saker till! Bara man inte har dom för mycket eller när det är blött ute, då blir dom lätt sunkiga och det är inte aaalls fint.
 
Primeboots - finaste skorna. Använder jag när jag vet att jag inte kommer tappa bort dom eller skita ner dom. Eftersom dom är dyra så är jag väldigt försiktig med dom hehe. Har dom dock ganska ofta i skolan ändå. Det dåliga är att dom är lite guldiga på detaljerna och jag trivs bäst i silver, tycker inte heller om att blanda guld och silver... Detta är iallafall mina favoritskor!! Love
Dom här är mina "vardagsskor" eller hur man säger, dom använder jag när ingen av de andra skorna passar till tillfället, dom här är billiga från Din Sko så behöver inte vara lika rädd om dom på samma sätt. 
 



Kom ihåg mig?