SOMMARLOV

Hej! har helt glömt bort bloggen, förlåt hehe. Men iallafall, snart har jag haft en veckas sommarlov och jag har bland annat grillat hos albin, varit i hargebadet och askersund med philip, sovit över med clara, cyklat till philip där och sovit där två nätter, ätit jordgubbar med dom jag gillar, gått på stan och bio med philip och suttit på en ballkong mitt i natten med honom.
Nyss kom jag hem från stadsparken där jag och nåra härliga tjejer grillade nyss, det var jättemycsigt och jag hade saknat dom!! Nu sitter jag och packar lite tills imorgon, då åker jag och familjen till Skåne och Danmark för att fira midsommar och shoppa. När jag packat lite ska jag nog sätta på ett avsnitt OTH, mamma köpte första säsongen till mig idag hihi. Det här blev ett långt inlägg som avslutas med lite mobilbilder från början på mitt sommarlov. pusspuss
(ingen aning om varför endel bilder lägger sig, ni får överleva)



Kom ihåg mig?