SVAREN

Postat av: anonym
är du 98 eller 97a?
jag är 97a.
.
Postat av: paula
vad tycker du om mig?hehe
jag tycker du är en otroligt bra vän som man verkligen kan berätta allt för, grymt fin och bra målvakt äru också paulis! hihi tycker om dig vännen :love:
ska det blir kul o börja 9an?:D
asså kul och kul, jag skulle hellre vilja börja åttan igen, slippa nationella prov och att välja gymnasie oså, men ah det ska det väl! :)
vem är din förebild?
asså jag har ingen dirrekt förebild så jag vet inte :)
hur många par converse har du?
8 eller 9 par tror jag, men dom enda jag använder är nästan mina vita hehe
visst är kladdkaka gott?! puss:*
jaa det är det verkligen!!haha
.
Postat av: Petra
vilka är dina bästa vänner?
clara spångberg och cajsa  widehammar :love:
oskuld?
nej
vad vill du bli när du blir stor?
jag vill bli någonting där man får resa mycket, typ civilingenjör
vilket är ditt favoritplagg?
asså har inget speciellt favoritplagg men just nu älskar jag en stickad tröja jag fick av mamma i göteborg för några dagar sen på topshop :)
hur gammal var du första gången du kysste någon?
kommer inte ihåg, jag tror första gången "på riktigt" var sommaren till sjuan
skulle du kunna gå på dejt med någon kille du inte känner?:D
ja det skulle jag väl, om jag vet vem han är och har gemensamma vänner oså:)
.
Postat av: djosalö
vad är det bästa som har hänt i ditt liv?
ingen aning! kan vara när vi flyttade till adolfsberg:)
bryr du dig om status?
lite kanske
hur lång är du?
ca 175 tror jag :)
vad är det första du skulle köpa om du vann en miljon?
skulle nog resa till grekland läääänge!
du är sa himla fin!!
taack så mycket!:D
.
Postat av:
har du varit tillsammans eller på g med albin adolfsson?
haha oj..nej det har jag inte, vi träffades någon gång förra sommaren men mer än så var det inte :)
.
Postat av: Fabian Wahlqvist
vad tycker du om mig? :)
jag tycker du passar väldigt bra med elin emilsson :):):)(haha vet att det var du som skrev elin)
.
Postat av:
ditt favoritplagg?
som jag skrev förut så är det en stickad tröja från topshop
din favoritserie?
one three hill!!
favotit affår?
topshop eller gina tricot
favoritsport?
handboll!
favoritårstid?
lätt vintern och hösten, så sjukt mysigt!!
favoritskor?
antingen mina vita converse eller mina 12cm klackar hihi
.
Postat av: du vet
vad har du för mobil??
jag har en vit iphone 4s
är du bortskämd eller leker du bara?:s
va? varken eller, jag leker verkligen inte bortskämd
.
Postat av: Linda
Hej mallan!!
Vad tycker du om mig?<33
jag tycker jättemycket om dig Linda, du är så snäll och har härligaste humorn haha!:D
.
Postat av: du vet...;)
vad vill du bli när du blir stor?
som jag skrev förut, civilingenjör tror jag
vad har varit det bästa hittils den här sommaren?
Liseberg med clara lätt!
om du måste välja, finland eller estland?
ehm, finland..?
din favoritfilm?
the amazing spiderman!
favoritmat?
pizza/kött och potatis
vilka bloggar läser du?
jag läser alla som jag känners bloggar, så det är för många för att skriva upp haha :)
.
Postat av: cheyen med hjärnskakning som har tråkigt..
Favoritfärg?
Marinblå, rosa och vit
Favorit låt atm?
Good Time - Owl City
Favorit mat?
pizza / kött och potatis
Favorit ställe?
Kreta!
Nämn tre saker du inte kan leva utan.
- Oboy (haha)
- Min iphone
- brööd
Nämn tre saker du verkligen hatar.
- översittare
- folk som tror att dom är perfekta
- uttrycket SWAG
Nämn världens snyggaste kille.
ANDREW GARFIELD
Välj en:
Jordgubbar/kladdkaka
kan inte välja :(
Äta/sova
haha kan inte välja :(
Te/kaffe
te
Jesse McCartney/ Justin Bieber
Justin Bieber
Pussas/kramas
kramas hihi
.
Postat av: elin
vilket är ditt bästa yolo moment i ditt liv?
haha det första jag kommer på är när jag åkte atmosfear i förrgår (panik!!)
hur gammal var du när du lärde dig simma?
hahhha vet inte 
vilka parfymer använder du?
använder olika, men oftast jessica simpsons fancy
favoritlåt / favoritmat / favorit film?
good time / piizza eller kött och potatis / spiderman!
snyggaste killen?
andrew garfield!
snyggaste 98an? höhö
tänker jag inte svara på hehe :$
vad längtar du mest till just nu?
grekland!
vad önskar du dig i julklapp?
vet inte riktigt, pengar :)
vilken är din favorit årstid?
höst tror jag:D
korv med bröd eller hamburgare?
korv med bröd haha :D
.
Postat av: clarus
Din favorit film förutom spiderman?
oj, svårt.. eh paranormal activity tror jag 
Favorit outfiten?
iiingen aning!
Vad tycker du om mig?
loveu, orkar inte skriva hur mycket jag tycker om dig men det vet du att jag gör :love:
Säger du yolo mycket?
ja, dock inte så seriöst
Vem är asiens president?))
hahahah jaadu..



Kom ihåg mig?