2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? -Japp

2. Höll du några av dina nyårslöften? -Hade inga, så nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -haha nej

4. Dog någon som stod dig nära? -Nej :)

5. Vilka länder besökte du? -Grekland

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? -En hel del, 

7. Bästa köpet? -Kommer inte på någonting speciellt

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2012? -Ingen aning! Antagligen mina betyg hahaha

9. Största misstaget? - Flera bråk och några dumma grejer jag gjort

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -Jaa, varit sjuk nästan hela året

11.  Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? -  14/2

12. Vad spenderade du mest pengar på? -Kläder och klockor haha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Mina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - Finns väldigt många, men typ Die Young, Good Time och Hungry Hearts haha

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer? -Tagit bilder

17. Vad önskar du att du gjort mindre? -Lata mig haha

18. Hur tillbringade du julen? - Här hemma med släkten

19. Blev du kär i år? -Nej

20. Favoritprogram på tv? - Pretty Little Liars eller 90210

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? -Inte direkt

22. Bästa boken du läste i år? -Fifty Shades of Grey, inte för att jag läst klart den än men.

23. Största musikaliska upptäckten? - Lana del Rey, SHM tror jag

24. Något du önskade dig och fick? - Mycket, bland annat iPhone 5

25. Något du önskade dig men inte fick? -iPad mini hehe

26. Årets bästa film? -Spiderman / Breaking Dawn part 2

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? -Firade med mina vänner 

 




Kom ihåg mig?